خبر مهم برای بازنشستگان و مستمری بگیران | شرایط دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی اعلام شد + جزییات

طرح تسهیلاتی امید رفاه، ویژه افرادی است که حقوق و مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند. بازنشستگان، مستمری‌بگیران و حقوق‌بگیران بانک رفاه کارگران می‌توانند از طریق این طرح، بین دو تا ۳۰ میلیون تومان وام بگیرند.
خبر مهم برای بازنشستگان و مستمری بگیران | شرایط دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی اعلام شد + جزییات
کد خبر : ۷۵۳۴۱

وام ۳۰ میلیون تومانی بانک رفاه کارگران ویژه بازنشستگان، مستمری‌بگیران و حقوق‌بگیرانی است که حقوق خود را از طریق این بانک دریافت می‌کنند.

طرح تسهیلاتی امید رفاه، ویژه افرادی است که حقوق و مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند. بازنشستگان، مستمری‌بگیران و حقوق‌بگیران بانک رفاه کارگران می‌توانند از طریق این طرح، بین دو تا ۳۰ میلیون تومان وام بگیرند. به علاوه، سقف این تسهیلات برای شرکت‌هایی با بانک رفاه همکاری دارند و حقوق خود را از طریق این بانک پرداخت می‌کنند، معادل ۱۰۰ میلیون تومان است.

شرایط دریافت وام امید رفاه
نرخ سود وام امید رفاه چهار درصد و حداکثر زمان بازپرداخت آن ۲۴ ماه است. نکته قابل توجه درباره این تسهیلات آن است که متقاضیان وام امید رفاه به معرفی ضامن نیاز ندارند و پرداخت این وام با اعتبارسنجی وام‌گیرنده انجام می‌شود.
البته نرخ سود وام ۱۰۰ میلیونی که به شرکت‌ها تعلق می‌گیرد، ۶ درصد است و معرفی ضامن برای دریافت آن الزامی است.

شرایط بازپرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی بانک رفاه کارگران چیست؟
در صورتی که وام‌گیرنده از بازنشستگان، مستمری‌بگیران یا حقوق‌بگیران بانک رفاه باشد با دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی و مدت‌زمان بازپرداخت ۲۴ ماهه، باید هر ماه یک میلیون و ۳۶۳ هزار تومان قسط پرداخت کند. مجموع اصل وام و سود آن برای این افراد نیز به ۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌رسد.
افزون بر آن، اگر وام‌گیرنده از کارمندان شرکت‌های مرتبط به بانک رفاه باشد نیز برای بازپرداخت وام ۱۰۰ میلیونی با نرخ سود ۶ درصدی، موظف است که هر ماه چهار میلیون و ۴۳۲ هزار تومان به بانک بپردازد. مجموع کل بازپرداخت این افراد نیز به ۱۰۶ میلیون و ۴۲۹ هزار تومان خواهد بود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر